Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Student DragovichUnited States Group :iconwolf-haven-website: Wolf-Haven-Website
Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Core Membership
Statistics 256 Deviations 373 Comments 7,650 Pageviews

Newest Deviations

look it me art

Random Favourites


StarWolfen7's Profile Picture
Artist | Student | Digital Art
United States
Hello I am Star and I am a prince
i dont know how to explain things so im just going to say it i guess lmao
i also don't know if this is common knowledge so

If you have a version of SAI that doesn't support transparency, you can get GIMP to make whatever transparent. I mean. Its free. Just save your SAI file as PSD, open it in GIMP, and bloop, whatever you left blank will be transparent.
yeah this is a shitty description but that's how i do it.
if it helped you out, great. If not, sorry.

im tired but i gotta catch up on commissions so
  • Mood: Tired
  • Listening to: Illuminated by Hurts


How Peaceful by StarWolfen7
How Peaceful
Something I did for an art trade for a friend.
I experimented with a bunch of new things and idk I like how it turned out, for the most part.
best pose by StarWolfen7
best pose
my friend Totty had an icon of this cutie and i wanted to draw her so i did
shes so cute.....
He Scream by StarWolfen7
He Scream
i drew my friend's cat, Elmer, or as i like to call him, Elbow
this really wasnt meant to be lineless but then it happened so yeah. im really proud of this honestly

tumblr post-…
Tus by StarWolfen7
drew another more serious drawing of my friend's fursona Tus
just chillin

AdCast - Ads from the Community



Add a Comment:
Wounded-Warsong Featured By Owner Jun 30, 2015  Hobbyist Digital Artist
Happy birthday! :hug:
OhThatArelly Featured By Owner Edited Mar 8, 2015
Awesome art you have here!:love:
StarWolfen7 Featured By Owner Mar 8, 2015  Student Digital Artist
Thank you so much! ;w; <3
HowManyDragons Featured By Owner Aug 22, 2014
Thanks for the +fav on my dragon sculpture! There are many more in my gallery, if you'd like to take a look. :) (Smile)
WhitefireTequiiya Featured By Owner Aug 14, 2014  Student General Artist
Thank you for the watch hun! <3
tokatchi Featured By Owner Jul 7, 2014  Hobbyist Digital Artist
u r such a gr8 artist 
StarWolfen7 Featured By Owner Jul 7, 2014  Student Digital Artist
hhhhhhhhhhHHHH THANK YOU SO MUCH <3 <3 ;w;
so r u ur art is beautifullll
tokatchi Featured By Owner Jul 7, 2014  Hobbyist Digital Artist
tyty urs is more tho <3
StarWolfen7 Featured By Owner Jul 7, 2014  Student Digital Artist
tch thts what u think
(1 Reply)
Valtial Featured By Owner Jun 30, 2014  Student Digital Artist
Happy burthday friennnddddss
I would make you an aoba cake but im moving soon so
Add a Comment: